גפני לנתניהו: "כועס עליך – אבל לא אבגוד בימין"

איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on גפני לנתניהו: "כועס עליך – אבל לא אבגוד בימין"

בלשכת יו"ר יהדות התור מיהרו להכחיש את דבריו של ח"כ גפני בפגישה עם ראש הממשלה | שיקלי חושף כי בנט אמר לו, כי הוא מעדיף לשבור למרכז ולא ימין חרדים | ועידת העבודה אישרה את כניסת המפלגה לממשלה

גפני ונתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקמת ממשלת השמאל והלחץ בגוש הימין: יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני נפגש היום (שני) עם ראש הממשלה נתניהו בצהריים והבהיר לו בפגישתם: "אני עדיין כועס עליך – אבל לא אבגוד בימין".

בלשכת יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הכחישו את האמירה המדוברת ומסרו: "הציטוטים שפורסמו על הפגישה של ח"כ גפני עם רה"מ נתניהו, לא היו ולא נבראו. השיחה התקיימה ברוח טובה".

בתוך כך, ח"כ עמיחי שיקלי חושף בראיון לסרוגים מה בנט אמר לו בתגובה לטענותיו שהוא פירק את המחנה הלאומי: "הוא אמר לי לא בטוח שאני חתום על הקונסטלציה שנקראת המחנה הלאומי, יחד עם החרדים וכו. הוא אומר שיכול להיות שההרכב של מרכז המפה הפוליטית יותר נכון למדינת ישראל", בנט שובר למרכז שמאל. כך מפרסם אמיר אטינגר.

הלחץ על אורבך גובר: גם ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי הודיע כי הוא מעביר את לשכתו לפתח ביתו של אורבך בפתח תקווה במטרה לשכנעו שלא לתמוך בממשלה החדשה

לאחר שאלת המינויים הצפויים בימינה, במהלכם דווח כי אורבך צפוי לקבל תפקיד שר מימינה נמסר: במענה לשאלותיכם, למעט התפקידים שנסגרו (ראש הממשלה, שרת הפנים, שר הדתות) אין בשלב זה עדיין חלוקת תפקידים בימינה.

העבודה: ועידת העבודה אישרה ברוב מוחץ של 97% את הכניסה לממשלה ואת שינוי החוקה לעיגון שוויון מגדרי מלא במפלגה. יו״ר מפלגת העבודה ח״כ מרב מיכאלי: "בשונה מועידות קודמות שאישרו כניסה לממשלות נתניהו כסרח עודף הועידה הזאת אישרה את התפקיד החשוב של מפלגת העבודה בהקמת ממשלת השינוי שתחליף את נתניהו ותביא לסיום שלטונו".

 



0 תגובות